but im a train thats moving and everyday im picking up speed


OI OI!
its bec.
day off, vilket innebar stranden, of course. gick in mot stan runt 12-tiden och medans jag vantade pa bussen
passade jag pa att ga ner till en av mina favoritplatser har i broome, memories! sedan blev det cable beach med nagra tjejer. stranden var dock stangd because of crocs, sa inget bad! men vi ordnade det pa annat satt och drog till cable beach caravan park och badade i deras pool. har precis kommit hem och vet inte riktigt vad som hander ikvall, ska forst skypa med emma om cirkus en halvtimme.. well, jag bjuder pa lite bilder fran dagen och aterkommer senare. xx












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0