but im in a rush, i gotta fly away

HEJ PA ER ;)
om nagra timmar gar flyget till perth! kanns jatte konstigt att lamna och just nu vill jag bara stanna har men har sa mycket att fixa i perth innan vi flyger tillbaks till sverige sa det ar nagot vi maste gora. i hate goodbyes, so haaard. men som alla sager "vi ses nasta ar, for ni kommer val tillbaka??" det hoppas vi. alskar't down here. igarkvall traffade jag upp S och sa hejda! i hate goodbyes, memories, vi pratade om alla minnen fran forra aret till detta aret och som sagt vi ses nasta ar helt enkelt. nu packar jag for fullt, allt ska ner i tva vaskor! far resa med heels da jag inte far plats med alla skor. i eftermiddag hamtar abby oss i perth!! xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0