endless summer



looking back in november
feel the sun and remember

hey. veckan rullar pa fortare an nagonsin och denna kvall. sov bort hela eftermiddagen, ibland kan det var det skonaste av allt. somna i vanliga klader och vakna upp och vara helt borta (givetvis ar det jakligt jobbigt och ta sig upp fran sangen) OMG, pa jobbet hade ja nog varldens konstiga kunder. en tjej okej mer kvinna in this case hade med sig en mobil dar hon laste upp meddelande valdigt hogt, sa opassande "yeah, and then i sent back this and this and this, and then he said.. my girlfriend is back and then i said my boyfriend.." alla i mina ko skrattade inprincip och jag hade ocksa svart att halla mig. anyways, efter jobbet sprang jag in i jenna och pratade med abby i telefon. i cant believe att vi kommer ses snart, galet!

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0