keep forgetting to forget


bec

say hello.. idag jobbade jag morgon och sedan akte jag till stranden, far ju ta vara pa den tiden som ar kvar har uppe. kanns lite konsigt men nasta vecka ar redan fullspikad med 'event' sa im a bit exciited :) samtidigt som jag tycker att det ska bli trakigt att lamna allt med broome bakom mig. men som sagt vi kommer ju tillbaka i framtiden ikvall ska vi borja packa och se vad vi ska ta med oss ner till perth och vad vi ev, kan slanga! bara en och en halv manad kvar i australien!! kanns konstigt. abby ringde for nagon dag sedan och fraga 'nar kommer ni hem till perth?' men det kommer bli en bra december!! v ses snart dar hemma.

stranden far en alltid att tanka tillbaks pa vad man varit med om de senaste 2-aren. im so happy ive met you all, it changed my life! :) xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0