GOODNIGHT xx




RIGHT NOW!

HELLO! its bec. har packat min resvaska, men lazy som jag ar sa ar jag langt ifran fardig. nu ar det nara, flyttar ju pa onsdag. sa svart att lagga allt detta bakom sig, men PERTH alskar vi ocksa. kommer dock vara mycket mer annorlunda denna gang. men det ser vi fram emot. hoppas pa att nya boendet ar good. men det tror jag sakert. hoppas att emma kan komma och halsa pa sa fort som mojligt. ska bli galet kul att se abby pa onsdag och sova over dar. och kan inte vanta att shoppa i city!!!! prio 1 liksom. hoppas att min kamera anlander till broome snart.. sa de kan skicka den till mig.. da blir det foto foto foto igen. gick igenom packningen.. maste saga att det har blivit mycket skor kopt under detta aret, vilket har resulterat i att halva vaskan bestar av skor. men far helt enkelt aka i de skor som tar mest plats och som abby sa 'arrive in style! wear one of ur heels haha' !!



GOODNIGHT!! XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0