namaste bitches


our house


right there


nella, me, bec and abby


bec, me, nella and steph


"are you from broome?"


abby ♥ - thanks for everything!! hope i didnt destroy your night!


jag och "will smith"-look a like

heyy!
igar tankte vi stanna inne forst, kande inte alls for en kvall ute. men hade lovat abby att komma over till hennes uni och folja med till curtin tavern. bec slappte av mig vid abby unit och vi gjorde iordning oss och stack over till nellas pre's. traffade nagra riktigt schyssta tjejer, det blev mkt dans. haha, fick panik nar jag blev inlast pa toan, varfor hander det alltid mig? denna ggn lamnade jag vaska och allt i rummet dar all musik spelades.. "oh great, gonna be stuck here forever" - tankte jag. som tur var kom abby pa utsidan och just da lyckades jag fa upp laset. blev en nogrann lektion efterat hur toalaset fungerade. vi gick over till curtin tavern, packad med folk. jag och abby hamnade lite bakom alla andra, THANKS FOR WAITING ♥ pga, telefonsamtal. sen jobbade vi oss framat i kon. "har du tuggummi?" haha. val inne pa stallet blev det mkt dans tills vi stack till city dar jag blev upphamtad och akte hem. kom hem vid 1.30. klockrent samtal fran abby imorse "oh ville bara checka sa du kom hem ok igar, jag kom precis hem!" "abby, klockan ar 6.45!" "jag vet! haha" "galet, vi hors om nagra timmar".

ikvall ar det cams 21st! sjukt vad mkt som har varit pa g sen vi lamnade broome. alltid ngt. nasta vecka ska vi boka moten med skolor forresten! traffade aven upp m igar och sa hej, lite konstigt efter sa manga manader, det blev ett hej i alla fall.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0