goodbye my lovely sunnies!



cable beach resort (sondags)

HEY. (bec) jobbar jag k 1-5.30 :)
ska aka in till stan nu snart och ata frukost och kopa nya sunnies! tappade mina i vattnet pa cable beach igar :( d 'your look on ur face' haha ja, alskade dem! och nu kan jag inte fa tag pa likadana, i-landsproblem. haha, som mina vanner skrattade nar jag stampade ner foten och sa 'aaaaaaahhhh my sunnnies' haha. ja jag gav inte upp letandet i vattnet tills jag insag att jag aldrig skulle hitta dem. har ocksa blivit forkyld sa ta det lite lugnt! ciao ciao

bjuder pa tva bilder fran igar


mina sunnies!!!!! miss them


mina vanner ville att jag skulle halla i en krabba! tog tid innan jag vaga



xx


Kommentarer
Postat av: mamsen

fy va äckligt!!! hade jag inte haft på min axel. Ser ju inte ut som om ni vantrivs precis. Jag skulle behöva lite sol och bad nu. pussokram

2011-09-06 @ 19:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0