its like a dream you dont want to end

(Bec) hej, slutade jobbet vid 1-tiden, idag var nagot chef pa besok sa idag var allt lite extra viktigt! efter jobbet ringde jag upp Abby for en good chat, akte till stranden men spenderade 2 timmar pa telefonen sa jag beslutade mig for att ta bussen hem igen. miss you abby! :) kan inte fatta att vi snart maste splittra pa oss, abby 'im tryin to not think about it, but im sure you girls will come back, there must be a way!!' ♥ ♥ 'aaaahaaa' varat nya skratt, love it. snart ska jag skypa med emma fran busso!! woho miss you too ♥ .. galler riktigt att ta vara pa tiden vi har kvar nu, ar ocksa forresten valdigt busy med emails hit och dit.. som sagt det racker inte att ha ett alternativ man maste ha nagra stycken. och all information man kan fa ar vardefull. ja, som sagt brinner man for nagot vilket i detta fallet ar australien sa far man mycket gjort. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0