marvins room







hey mates! glomde nog att beratta att vi hade en galet scary natt i lordags. nar vi kom hem vid tva tiden checkade vi lite updates pa facebook. plotsligt foll gardinen ner och vi tankte "orka hanga upp den igen".. strax efter det insag jag att det var ngn utanfor, sag en svart skugga av en man. vi rullade fran vara sangar ner till golvet dar vi lag skakandes.. sa radda som vi faktiskt blev. bor noteras att vi hann lasa alla dorrar forutom vart rum som saknar las fortillfalligt. vi smsade var room mate som lag och sov en 30 minuter gomda pa golvet kom han och fragade vad som hande. han sprang ut men kunde inte hitta ngn. vi var sa radda att vi fick tag i en utav vara kompisar som kom och hamtade oss. men da fick vi ett nytt sms som sa att ngn var tillbaka runt huset. vi akte tillbaka for vi kande oss lite dumma som akt ivag. vi och var room mate satt vakna till 6 pa morgonen till ljuset var uppe och sen gick vi och la oss.

anyways, igar akte vi pa fishing trip ut till port. trodde aldrig det skulle vara sa svart att anvanda ett fisk spo (tror inte ens jag fick till ratt ord dar heller hey, fisk stick) jag - maste det vara sa himla komplicerade spo? vara vanner - det har ar en utav de lattaste som finns ute just nu. det slutade upp med att jag och bec spenderade mer tid att ligga och chilla i solen istallet. det galler ju att ha patience for dar kan man ju sta i timmar utan att fa napp. pa kvallen akte vi till cable beach for ngt event, live music och market.. nja, inte det basta! slutade upp med fyrverkerier vilket fick mig att tanka pa nyarsafton. traffade rosie och hon har kanske fixat sa vi har nagra shifts work i perth :)

jobbar klockan 1 idag och innan dess maste jag till kopcentrumet och kolla upp bec's kamera som av okand anledning linsen inte gick in igarkvall. kameran ar inte tappad eller ngt och funkade stralande under dagen, sa ska checka om det ev. gar att fixa.

vi hors!

jojo - marvins room (can do better)

xx
alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0