BOOM BOOM







OI OI - sort of thing - ah LOVE IT!
efter stranden akte jag till stranden med dylan och chillade, "naaaaaaaaaaaaah". sen blev det utgang pa kvallen. akte hem till joel i roedbuck estate pa ett pre. och sen drog vi alla in till oasis for dans och mingel. snart ar det jobb igen. idag kor vi 1-5.30 ppl!











mer bilder kommer senare!

emma bjork - HAHA! du anar inte vilken lat jag laddar upp med denna morgon! laten som du gjorde till en varsta musikal pa dbl back in the days! its all coming back.. maybe baby! haha, miss you <3

xx
alex



Kommentarer
Postat av: Em

nar jag aker upp till er i perth lovar jag att kora min musical snedstreck dance nummer igen, pa repeat non stop! miss ya's!

2011-09-09 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0