right now na na na na


igar pa festivalen i cable beach
alex, bec and rosie

hej, idag blev det jobb hela morgonen for mig (bec) sedan gick jag till the boulvard for att lamna in min kamera som ja, som ja slutade fungera typ efter jag tagit bilden ovan. kameror gillar inte mig, har nog haft 4 olika kameror nu och alla verkar bara ga sonder for mig. ja, 4 veckor utan kamera, jippi. jag som alskar mina foton. men vi har ju en iaf.. de ska ringa mig nar den kommer till broome och sedan skicka ner den till min adress i perth. traffade rosie pa festivalen och hennes bror har kanske jobb for oss i perth. YES. hoppas hoppas. textade honom idag och det ar ett even som kommer upp!

imorgon blir det jobb och sedan pa kvallen TAPAS med stephanie :)

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0