i just cant get enough of you but im in a rush

waddup guys!
idag jobbade jag (bec) morgon och sedan kopte jag mig en magazine och akte till stranden. solade nagra timmar och akte hem. nu borjar det narma sig slutet av broome! ska saga upp oss imorgon fran jobbet och sedan bokar vi biljetter. nasta destination blir perth!! kanner mig redo att mota nagot nytt!! forovrigt brakar familjen som vanligt sa vi sitter instangda pa rummet. pappa vi far val snart ta oss en titt pa biljetterna hem till sverige 'tjejerna kommer hem' haha. visumet gar ju trakigt nog ut i slutet av november.. har ocksa kommit pa att jag jatte garna vill ga pa en festival innan vi aker hem, och det finns en bara 3 dagar innan visumet gar ut! sa far ju forst boka biljetten hem och sedan kopa biljett. sag alla bilder fran festivalen i helgen och det fick mig att vilja ga pa en! :) woop. ser fram emot en sommar i perth! hoppas det hinner bli varmt, da sommaren ar som bast i december/januari/februari! xxxx

ingenting ar omojligt




one day i would see the world
and make my mark on it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0